Tuesday, February 28, 2017

Tilda Bunny.


Tilda nukud on nii ägedad ja juba ammu olen tahtnud neid teha. Mõtlesin, et esimeseks teen jänese... otsisin internetist lõiked ja õmblesin selle tegelase valmis. Õiget kangast ei olnud kodus, tänu sellele tuli üsna kole jänes... riie oli kange ja kõva, juba detailide ümberpööramisega nägin kurja vaeva.


Alumise poolega võib rahule jääda, aga ülemine pool ei meeldi mulle üldse... järgmisel korral tean, mida teeksin teisiti. Aga niipea seda järgmist korda vist ei tule :)


Sportlik jänes,viskab vabalt spagaati kui tarvis...



Kuna õmblemine pole just mu tugevam külg, siis mõtlesin, et võiks riided hoopis kududa.. Sellised riided kujunesid kudumise jooksul, õiget ideed ei tulnud pähe... nii ma lihtsalt andsid varrastele tuld ja mingid suvised hilbud jänes endale kehakatteks sai :)



PS. Veel on aega loosist osa võtta!

4 comments:

  1. Väga vahva ja armas jänes! Ikka tuleb uuesti proovida! Kuigi mul kipub ka nii olema, et tihti seda teist korda ei tulegi. Toon just oma Isetegija blogist asju üle Bloggerisse ja muudkui loen: seda teen kindlasti veel, seda tahan uuesti proovida... Sinna need on jäänudki! :)

    Tegelikult köitsid mind ka riiulil olevad lehmad! Nii toredad! Kas nad on kõik mingi otstarbega? Mul endal on koorekann, käsitsi maalitud. Lehmad mulle meeldivad!

    ReplyDelete
  2. Aitäh, Malle!
    Kindlasti teen Tilda nuku ka kunagi, mul isegi mitu raamatut nende kohta hangitud ja Pinteresti suur ports ideid salvestatud. Aga vahepeal teen muid asju, ehk leian parema kanga ka nende tarbeks. Üldiselt olen nii 75% osas selle jänesega rahul 😁

    Riiulil olevad lehmad on mu väike kollektsioon. Peavad täitma sellise kriteeriumi: musta-valgekirjud ja keraamilised või portselanist. Ega mul suur kogu pole, aga olemasolevatest on koorekannud, suhkrutoos, teekann ja muidu kujud.

    ReplyDelete
  3. Tildades on mingi oma võlu! Minu arust väga ilmekas jänku!

    ReplyDelete
  4. Aitäh, Ingi!
    Tildades on oma võlu, täitsa nõus 😊

    ReplyDelete