Monday, February 6, 2012

Loos, oksjon ja sokid:)

Sellise vahva leevikese püüdsin pildile paar päeva tagasi oma aias, minu meelest on leevike lausa külma ilma sümbol. Alati kui ilm külmaks läheb näeb neid tegelasi aias.

Loosimisest! Pildilt on võitja nimi näha...palju õnne Diana! Loodan, et silmusemärkijatest saavad Sulle vajalikud abimehed ja sokilõngast ilusad sokid.

Loosimisest osavõtjate rohkus üllatas mind....väga mõnusalt kusjuures:) Aitäh kõikidele, kes kommentaari jätsid ja ka kirjutasid, mis minu tegemistest kõige rohkem meeldis. Esikoha pälvisid sokid, teise koha triiburiidest poekotid ja mu kaasa puutöö...luban sellele kõigele siin lisa:)


Täna algab Isetegijas oksjon, minu poolt lähevad oksjonile pakkumiseks põlvikud.
Kootud Raasiku 8/2 värviüleminekuga lõngast...soojad ja mõnusad jalas, parajalt pikad (tallast mõõdetuna 43 cm), hea saabastega kanda.

Vardad: 2,5
Lõng: villane 100%
Suurus: 38-39



Ja jätkan jääkide vähendamist:) Valmis said rohelised:

...ja lillad:

"Perepilt" ka:)
Lõng: erinevad sokilõngade jäägid
Vardad: 2,5
Suurus: 38

Mõlemad paarid on veel vabad...kui soovid endale, siis palun kirjuta ja teeme kaupa:)

13 comments:

  1. Su silmusemärkijad on mõnusad - ilusad ja kerged. Diana on õnnega koos. Kaunis sokilõng veel lisaks...

    See kord on väga vahvad hambulised sokid sul näitamiseks lumisele vaibale laotatud. Mõnusad värvid! Tali alles taeva, ei sa sokikudumisest nii pea puhata saa :)

    ReplyDelete
  2. Tänud, Meeli! Sokkidega tuleb nüüd paus...hoopis kolm pisikest vesti tuleb päevakorda:) ...ja veel midagi uut on plaanis.

    ReplyDelete
  3. Õnne võitjale! Lohutan ennast, et kellel ei vea loosirattas, sellel veab armastuses! Nii vahvad sokid sul jälle reas...ajasid kange kudumise isu peale, niiet lähen annan oma varrastele ka valu!

    ReplyDelete
  4. Mina, mina, mina! :))) Suur tänu sulle Ülle. Tänan ka teid Meeli ja Kati. :)
    Väga ilusad sokid sul jälle. Mõnusad "hambulised" :)Ja põlvikud on super. Kindlasti oleksin oksjonil osalenud... aga number on meie maja naistele väiksevõitu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diana, palju õnne! Küll on tore kui saan vahel sedasi rõõmu jagada ja päeva rõõmsamaks muuta:)

      Delete
  5. Kati...anna aga varrastele tuld ja tee omale blogi, et kõik su ilusaid sokke saaks imetleda!!!

    ReplyDelete
  6. Hallid sokid nii vahvad! Tahaksin ka! Lõngakerija ei ole veel tulnud, aga kolmapäeval saan postile... :) Täna ja eile en ole mitte teinud, ainult telekat vaatanud ja maganud :( Aga se Suur Külm läks ära, see on hea!

    ReplyDelete
  7. Sain täna se uue lemmik seadme! <3 Nii ilus ja vahva. Valo oli väga kiiresti esimene kera juba proovinud, sellest sai ilus (kuigi vähe vedel :D)
    Suur tänu teile, ka lugemise eest ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kera tuleb paras kui lõnga lased ühtlaselt läbi näppude joosta. See on kõik harjutamise asi, aja jooksul saad selle õige tunde kätte kui parajalt pead lõnga hoidma.

      Delete
  8. Jah, mõtlesin täna ise ka proovida - Valo on nii kiire et alati jõuab enne mind! Ta on ketranud ka rohkem kui mina :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubli poiss! Ma usun, et saad selle õige tunde ruttu kätte:)

      Delete
  9. Ma juba jõudsin vaadata, et jeebus, mina võitsin. Õnnelik nimekaim!

    ReplyDelete