Monday, January 30, 2012

Kes soovib kingitust?/Who wants gift?


Minu blogil on veebruaris sünnipäev:)
Kaks aastat olen seda blogi juba pidanud...aeg on läinud linnutiivul.

Blogi sünnipäeva puhul loosin kingituse. Kingituseks on 100 g villast sokilõnga, minu värvitud...ning lisaks veel ka minu tehtud silmusemärkijad, mis on vajalikud ju igale kudujale:)

Loosis osalemiseks:
1. Jäta palun kommentaar oma nimega.
2. Milline minu tehtud töö on sulle kõige rohkem meeldinud? (ei pea vastama kui ei oska...lihtsalt huvitav on teada:) )

Loos läheb lukku pühapäeval, 5. veebruaril, kell 21.00


My blog will be 2 years old...it`s birthday and I would like to give a gift:) For gift are the yarn (100% wool, 100% coloured by me, 100g) and the stitch-markers...also made by me.

Please:
1. Write a comment with your name.
2. Please tell me which my work you like the most (I`m just curious...you don`t need to answer:) )

You will have a time to leave the comment till 5.02.2012 9 p.m.

29 comments:

  1. No on vast küsimus - milline Su töödest/tegemistest enim meeldib !? Ma ei oska valida ja seega loosimisele ilmselt ei kvalifitseeru. Siiski ei saa ma ütlemata jätta, et ma ei tea ka ühtki Su tegemist, mis mulle ei meeldiks ! Vot ! Ja igatahes käin ma siin piilumas sagedamini, kui kommentaare kirjutan !
    ElinaK.

    ReplyDelete
  2. Kvalifitseerud muidugi...see küsimus on lihtsalt huvi pärast:)

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldivad kõige-kõige rohkem su õmmeldud triibukangast poekotid, millel ilutsevad puidust nööbid! Need on lihtsalt nii fantastilised! No ja muidugi hunniku sokke võiks ma ka siinkohal ette lugeda - nii pitsimustrilised kui ka erinevate värvidega. Kõik su tööd on ju imelised! :)

    ReplyDelete
  4. Mulle meeldivad hirmsasti Sinu tehtud sokid ja öökullid nii kootud kujul kui sallinõelana. Ja kunagi ma nägin siin ühte imearmsat lillat värvi kampsunit väiksele tüdrukule aga ma ei leidnud seda praegu enam üles.

    ReplyDelete
  5. Mulle meeldivat Sinu blogi ja kôik seal.Kôik seal on huvitav ja ilus.
    Minu Eestin keele oskus ei ole väga hea, kuid ma püüan.

    ReplyDelete
  6. Pöllö tulee ensiksi mieleen. Onnea blogisi merkkipäivän johdosta.

    ReplyDelete
  7. Muidugi sooviks seda imelist lõnga ja kauneid silmusemärkijaid (mida mul on tegelikult hädasti vaja;)).

    Hmm, lappasin kohe pikemalt su blogi. Nende paljude mõnusate tegemiste seast on hirmus raske valida seda ühte. Näiteks sokid on kõik sul väga kenad, kannaks isegi uhkusega. Oranži/kollased "Hea tuju sokid" on viimastest lemmikud.
    21.augustis postitatud "SügissallII" on imelistes värvitoonides ja hakkas ka silma ;).
    Ohh ja lisaks sinu loomingule, meeldivad väga su mehe tehtud sallinõelad.
    Blogist meeldib mulle piiluda sinu aeda ka. ;)

    ReplyDelete
  8. Jaksu blogimisel! Lemmiku nimetamisel jään küll hätta. Esimesena meenuvad pitsilised sokid, kausitäis liblikaid ja muidugi su kalli kaasa tehtud sallinõelad.

    ReplyDelete
  9. Siin on nii ahvatlevad kingitused, et kuidas nüüd saaks küll kirjutamata jätta, oma õnne alt vedada.
    Mina olen imetlenud väga Sinu abikaasa puutööd ja maja, mille te renoveerisite. Ja et kaasa Sulle abiks on käsitöötarvete tegemisel.

    Jaksu uute tööde valmimisel ja blogimisel!

    ReplyDelete
  10. Tere, üle väga pika aja!
    Uuel ametipostil tööpuudust ei ole ja sellevõrra on hobi tagaplaanile jäänud.

    Kuid kommentaariks- 2011 aasta Wednesday, June 22, 2011 Linased mütsid ja novembri babotšhkad on nii nunnud! Hmm... no ja triibukangaga kotid ja sokid. Jaa puidust ehted!

    Jätkuvat blogipidamist ja ikka usinust sõrmedesse ning jagamisrõõmu vaatajale/lugejale!
    Tervitan!

    ReplyDelete
  11. Oalju õnne blogile ja ka sinule selle sünnipäeva puhul :)
    Sinu blogi on alati nii tore käija piiluas ja kauneid töid imetlemas.
    Jõudu ja jaksu uuteks töödeks sulle ja Teedule.
    Rexile aga rohkem kaamera ette jäämist ja plogisse eksimist ;)

    ReplyDelete
  12. Palju õnne blogile! Ja jaksu Sulle kõikides vahvates ettevõtmistes!
    Nii raske on valida kõige- kõige meeldejäävam või meeldivam asi ... Aga ... mulle meeldib alati vaadata Sinu kootud sokke ja toredaid kotte! Aa ja muidugi ka Sinu abikaasa puutööd on alati ahhetama panevalt kaunid!

    ReplyDelete
  13. Jaksu blogimisel. (Ma ei hakka parem käsitöötsemisele rohkem jaksu soovima, pigem tekib küsimus, et tütarlaps, kas te kunagi puhkate ka? No sedamoodi, et EI koo-heegelda-vaarita-jne-jne :p)

    Lemmikut ei oskakski nimetada. Kõige enam imetlen vist su sokke ja kindaid, kõigi nende uhkete mustrite ja värvidega. Ja siis meenub veel üks väga stiilne kampsik lehemustriga kaeluse ümber. Ja liblikad. Ja hoidised. Jne.

    Parimat! :)

    Mithgariel

    ReplyDelete
  14. Palju õnne, Ülle! Mina olen armunud kerilauda ja kerijasse! See on teil küll pereprojekt, aga kuna ma olen nende õnnelik omanik ja saan neid silitada, siis võin öelda, et need on armastusega tehtud! Ja äärmiselt kvaliteetselt!

    ReplyDelete
  15. Ülle, jätkuvaid õnnestumisi!
    Et oled superosav kuduja, seda on näha kõikidelt piltidelt. Lisaks aga ka nutikas ja loov õmblejanna, mulle meeldivad väga kõik puust nööpidega poekotid, eriti need pitsiribakesega keskel.

    ReplyDelete
  16. Mulle meeldib sinu kõik sokid! Ja helesinine unistus on ka nii peen, eile õhtul seda meenutasin kui jälle oli nii külm siin. Peaks siis ka tegema..... Kuidas on lõngakerija olukord? Ei mul ole kiire, kuid mitte olen nii innukas............;)

    ReplyDelete
  17. Mulle meeldib sinu blogi tükkis täiega! Lemmikud? No minu personaalsed lemmikud on sinu tehtud, mul sagedast kasutust leidvad silmusemärkijad.
    Aga muidugi ka kotid, sallinõelad, kampikud, sokid jne jnt
    Edu sulle su tegemistes!

    ReplyDelete
  18. Tere.
    Vaatasin ja vaatasin ning eriti hinge läks kott ja padjakate 28.07.11 postitusest. Kott tuletas mulle nii suve meelde, et võtakski selle koti ning läheks suve otsima ja padjakate paneb mind mõtlema asjaolule, et selle külma talve veedaksin nagu karu oma koopas seltsiks padi...no ja vardad ning palju-palju lõnga... ma ei magaks silmatäitki...
    Õnne aastapäeva puhul!

    ReplyDelete
  19. Minu poolt ka õnne ja jõudu! Mulle meeldivad Su kootud kotid ja muidugi olen saanud nii palju mustreid ja ideid Sinu sokkidest! Ah jaa, pontšod on ka mõnusad- selline tegemine. Ole siis edasi sama vahva ja tegus!

    ReplyDelete
  20. Palju õnne blogile ja blogipidajale. Astun siit tihti läbi, kuid olen väga vilets kommenteerija. Lemmiku mainimisega läheb keeruliseks. Loomulikult on sinu firmamärk sokid, kotid ja mütsid. Alati super vaimustavad. Kuna sisimas ma mõtlen, et äkki saan ma ka ise nende tegemisega hakkama (kuigi loomulikult mitte niiii kenadega), siis vaimustab ja paneb mind ahhetama hoopis need asjad, millega ma ise hakkama ei saaks. Nagu näiteks see sinine palmikute keerutusega kampsun eelmise aasta märtsis, või see kampsik, mis sul avatari pildi peal. Ja sinu päikeseprindiga kotid nin kaasa tehtud sallinõelad... loetelu läheb pikaks.
    Ahjaa, väga, väga meeldivad mulle ka su aiapildid. Küll sul on palju lilli, tahaks kohe ekskursioonile tulla :)

    ReplyDelete
  21. Õnnitlused blogipidajale :) Mina olen kindlasti üks paljudest su blogi ja käsitöö-fännidest, kes pärast iga su postitusi kohe lugemas ja kaemas, mis head ja paremat nüüd näitamiseks valmis on pandud. Väga huvitava sisuga blogi, siin näeb ehedat käsitööandi. Fännan sajaga! Ja valikut ei oska minagi teha :S Kõik, mis sul meile näidata on olnud, on suurepärane, fantasiliselt hästi õnnestunud ja kaunis.
    Edu edaspidisekski!

    ReplyDelete
  22. Palju õnne blogi sünnipäeva puhul!

    Minu suurimaks lemmikuks on need öökullidest sallinõelad, mida tutvustasid 15.okt.2010 oma blogis. Ma siiani käin neid aegajalt blogis piilumas ja unistan, et ehk kunagi ma ka sellised omale saan soetada. Ma ei tea miks, aga mingil põhjusel on mul nõrkus öökullide vastu:)).


    Tervitades,
    Ene-Ly

    ReplyDelete
  23. Palju õnne! Mulle meeldivad sinu armsad kadakanööpidega poekotid ja reljeefse mustriga kindad ja sokid. :)

    ReplyDelete
  24. PALJU ÕNNE! Sul on nii armsad sokid! Яркие, мягкие, узорчатые!

    ReplyDelete
  25. Palju õnne!

    Meelde jääb paljugi. Näiteks 14.juuli 2011 kootud kott. Unistan sellisest 3x-suuremast varjandist. Samuti mu teine nõrkus pontšo. Meeletu kogus erinevaid sokipaare. Nii lahe!
    Kindlasti ei saa mainimata jätta sinu osavat abikaasat.

    Sapsi

    ReplyDelete
  26. Palju õnne ja jaksu blogimisel!
    Mulle meeldivad kohe väga eriliselt Sinu kootud pitsilised soki.

    ReplyDelete
  27. Palju õnne sünnipäeva puhul!
    Minu lemmikud on need imeilusad sallinõelad, sokid, eriti need punased põlvikud lepatriinudega.
    Ja loomulikult aiapildid ilusate lilledega.

    ReplyDelete
  28. Palju õnne! Mulle meeldivad sokid ja põlvikud.Jõudu tööle!

    ReplyDelete
  29. Palju õnne!

    Mulle meeldivad su poekotid!!

    Jõudu edasi kududa- õmmelda-..............

    ReplyDelete