Tuesday, March 8, 2011

Ilusat naistepäeva ja pikka vastlaliugu!

Ilusat naistepäeva!

Need kaunid nartsissid kinkis täna hommikul mulle mu kallis mees:) Ta teab millised lilled mulle meeldivad...mulle meeldib kui kevade lähenemisel kingitakse nartsisse, tulpe, hüatsinte... Panin lilled vaasi koos paar päeva tagasi aiast võetud kirsiokstega...pungad juba paistavad. Lõpuks ometi on tunne, et kevad pole enam kaugel...

Hiljuti Heli "hullutas" mind oma blogis kaunite kaelakeedega:) Juba samal päeval tegin tellimuse kahte sorti puidust helmestele. Linast oli mul kodus hetkel ainult sinist värvi, seega saidki mõlemad kaelakeed sinise lõngaga tehtud.


Kaelakeede õpetus on ajakirjast "Käsitöö" sügis 2010. Alguses lugesin ja ei saanud üldse aru kuidas seda keed tehakse...aga tegemise käigus avastasin, et imelihtne ja väga põnev oli teha. Omapoolse täiendusena lisasin lehvid, mulle tundus helmeste ja lõnga üleminekukoht kuidagi tühi...
Pruune pärleid jäi üle ja keeks ka enam ei jagunud...tegin kaks lihtsat käevõru ka ühe hooga valmis:)

Kudunud olen ka päris usinasti vahepeal..kõike ei saa veel hetkel näidata, aga kolm paari sokke on presenteerimiseks valmis:)

Juba hea tükk aega seisis mul kodus viht Jõgeva villast üleminekuga lõnga...hallid toonid ja roheline. Alguses plaanisin sellest salli teha, aga eriti ei meeldinud mulle mõte sellisest sallist. Tegin sokkideks.

Esimene paar sai hall:
...ja teine roheline...

...kolmandad pisikesed lastesokid aga hoopiski helehallid (sinine sokkide sees on Raasiku villane)
Mulle üldse ei meeldi kui kirjust lõngast sokid ei tule ühesugused...nagu kannaks erineva paari sokke jalas. Nende sokkide kudumise juures oli mul kaval meetod...kõigepealt kudusin ühe halli soki, siis ühe rohelise, ühe lastesoki....ja edasi samas järjekorras neile paarilised:) Saidki täitsa ühesugust värvi.

17 comments:

  1. Rõõmsat naistepäeva ja pikka liugu!
    Sul on jälle nii toredad asjad valminud :) Puupärlitega keed on suisa imelised!

    ReplyDelete
  2. Vau! Mis stiilsed keed! Ja Sinu täiendus meeldib mulle! Ma ise heegeldasin lille ühenduskohale (mis juhuslikult eriti kena välja ei kukkunud). Hästi armsaad! Käevõrud ka lisaks.
    Sinu idee sokikudumiseks tuleb küll meelde jätta.

    ReplyDelete
  3. Sul kevad toas, varsti näed kirsiõisigi ;)
    Keed on tõeliselt andekad, "väga viis" - nagu mu koolilapsed ütlevad.
    Ma ka ei armasta erisuguseid sokke, kuid sellise mooduse peale pole veel tulnud. Ma ikka kerin, tead ju küll millega ;), lõngavihi kaheks, enam-vähem värvi järgi ja siis koon sokkideks.

    ReplyDelete
  4. Aitäh, Triinu! Keesid oli väga põnev ja lihtne teha, lihtsuses peitub ilu:)

    Tänud, Heli! Nii vahva, et Sinu blogist "pisiku" sain.

    Aitäh, Meeli! Kevad varsti toas jah, loodan, et peagi ka õues:)
    Ma ka enne kerisin, aga ikka tuli erinevus liialt suur. Huvitav, millega sa küll kerid seal:)

    ReplyDelete
  5. ŪLLE- TI NASTOJAŠAJA PČELKA!!! Pozdravljaju s Vesnoj!!!!

    ReplyDelete
  6. Head naistepäeva! Juba küll õhtu, aga ikkagi. ;)
    Vahvad tegemised sul vahepeal. Ehted nii armsad ja toredad.
    Minu sokid peavad ka ühesugused olema... aga olen ka siiani lõnga kerinud (mhh käsitsi :)) õige kohani. Aga sinu viisi tehes saab ruttu 3 paari sokki valmis. :))

    ReplyDelete
  7. Spasibo, Kuninganna!

    Aitäh, Diana! Tegelikult saidki need sokid kuidagi ruttu ja märkamatult valmis:) Ei olnud üksluine teha...

    ReplyDelete
  8. Assasäde, kus nüüd oli toredatest tegemistest postitus! Pruunid puupärlid võitsid kohe südame ja lastesokid on nii nunnud. Kaunist naistepäeva hilisõhtut!

    ReplyDelete
  9. No oled Sa vast toimekas olnud!?! Kõik need keed ja sokid...Võrratu!
    Ilusat naiste,-vastlapäeva:)!

    ReplyDelete
  10. Kenad asjad, üks ilusam kui teine!
    Ilusat naistepäeva!

    ReplyDelete
  11. Aitäh Nele, Kai ja Monika! Teie lahked kommentaarid teevad mulle alati rõõmu ning annavad tahet edasi tegutseda:)

    ReplyDelete
  12. Olen iga päev siin piilumas käinud, aga ikka magasin õige aja maha. Ja muide, ootasin hoopis teist asja! Sokke tuleb sul kui Vändrast saelaudu...ise nagu ka ei maga...Tubli tüdruk!Kenad asjad kõik, nagu alati!

    ReplyDelete
  13. Tänud, Kati! Seda teist asja peab veel ootama kuni ükskord modelli seljas pildi saan:)

    ReplyDelete
  14. Nüüd sa hullutasid mind ka nende kaunite ehetega ma isegi mõtlen ja pean aru, et kui viitsiksid mind juhendada, kas saaksin ka millegi sarnasega hakkama ;) Minu lemmikuteks on seekord rohelised sokid sellised mõnusad nagu natuke härmas otsest :)

    ReplyDelete
  15. Aitäh, Ave-Marii! Nii tore, et "pisiku" saan edasi anda, muidugi aitan sind:) Kas sul "Käsitöö" sügis 2010 on olemas? Seal on õpetus olemas, aga kui abi vajad, siis anna aga kindlasti teada!

    ReplyDelete
  16. Eriti nutikas viis sokke kududa :) Kaelakeed on ka vahvad! Kas pärlid tellisid abikaasalt?

    ReplyDelete
  17. Tänud, AlleRaa! Pärlid on "Helmehaldjast" tellitud.

    ReplyDelete