Sunday, February 20, 2011

Külm...aga ilus!

Seekord ei tule juttu enda tehtud käsitööst vaid imetlen hoopis looduse kätetööd. Pildid on tehtud eelmisel pühapäeval kui õues oli väga külm, päike paistis nii mõnusalt ja puud olid nii kaunilt härmas.

Kased kasvavad meil maja taga...ma ei kujutaks ette kui mu ümber poleks ehedat loodust ja ma peaksin elama kortermajas....kui mul poleks oma õue ja aeda.


Kodu juures kasvab meil üks väga vana, 100 aastane kindlasti, jäme mänd. Mitme mehega annab alles ümbert kinni võtta. Kahjuks paar aastat tagasi murdus üks haru tormiga ära ja maandus osaliselt aida katusele...mis tegi palju kurja loomulikult:( Aga ka ühe haruga on see mänd nii võimas ja ilus...



Sellise külmaga on loodus nii kaunis...aga tegelikult igatsen ma meeletult kevadet. Õnneks paistab tunneli lõpus juba valgus...varsti on käes märts ja siis SEE KEVAD peab ju ka lõpuks tulema:)

4 comments:

  1. See ju puhta pitsiline postitus! Hingematvalt ilus!
    Kuigi ma armastan talve, tunnen sel aastal tohutut kevadeigatsust...

    ReplyDelete
  2. Meeli, mul samuti suur kevadeigatsus peal. Neid meeletult suuri lumehangesid vaadates on tunne, et need ei sulagi enam kunagi ära:)

    ReplyDelete
  3. Selle viimase pildi peal on ju ehtsalt õites puu!
    Mina ootan ka kevadet, ühelgi aastal pole sellist igatsust olnud.

    ReplyDelete